27 april 2011

Hej alla söta!

Jaa, jag lever ännu! Även om man inte kan tro det med tanke på min urkassa (mild beskrivning) uppdatering här. Fy skäms på mig!
Jag lovar, som så många gånger förut, att jag ska försöka bli bättre på att skriva mer och oftare. Men det är svårt att komma på vad jag ska skriva om.. det blir lätt enformigt och jag vet själv hur tråkigt det är att läsa samma typ av inlägg all the time. Så.. har ni några förslag? Eller tips? Kanske något önskemål på vad jag ska skriva/om? Please please please, tell me.

För tillfället så sitter jag på jobb och väntar på min mami. Som ska måste hjälpa mig med en uppgift jag har fastnat vid. Och nu hjälpte hon mig :)

Idag ska jag och Therese premiäräta (för i år) glass från Sommarkiosken i Bjärred. Åh, jag längtar efter en riktigt god mjukglass med lakritsströssel på.. nam nam!

Nu ska jag jobba vidare och eftersom jag sitter vid en jobbdator, ofcourse, så har jag ingen möjlighet att ladda upp någon bild, men det kommer så småningom. Promise!

Puss&kram
Sarah Lundgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0