sol & Tokio Hotel

Hej i sommarvärmen! :)

Vilket fantastiskt väder vi har fått! Och än är det bara April månad. Solen skiner in genom fönstret här och jag kan inte låta bli att längta efter lediga dagar i solen, vid stranden, med alla fina vänner. Tyvärr är det ju lite för kallt att sprattla i havet just nu, men jag skulle faktiskt kunna tänka mig ett snabbt dopp ändå, hihi :)

Vad jag gör nu?
Jag sitter på jobbet, i Lomma. Har gjort färdigt mina uppgifter för denna veckan, så nu väntar jag på att Mami ska bli färdig, så att jag kan komma hem. Blir väl om 30 min skulle jag tro. Tills dess får jag underhålla mig själv här.. och precis som rubriken säger, så är det Tokio Hotel som gäller i högtalarna (fast jag skulle vilja spela minst dubbelt så högt, hehe)

Och här får ni en video jag aldrig tröttnar på. Med Tokio Hotel såklart.
Denna låten heter Reden och här spelar de in den till skiva.

So sit back, relax and just listen, like I do ;)



Puss&kram
Sarah Lundgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0