livet på landet.. haha

Jag har det såå himla bra här hemma hos pappa & Cia :)
Hade nästan glömt hur lugnt och stillsamt det verkligen är här ute på landet.
Vaknade upp vid 10 och reste mig ur sängen, tittade ut och där stod hästarna bara några meter ifrån huset.. hur hög mysfaktor? 1000! :)
Låg i soffan en bra stund efter frukost och kelade med Sotis, som har legat uppe på mig, med huvudet intryckt i min haka.. Han låg där tills jag var tvungen att flytta honom, snacka om att det blir varmt efter ett tag :) min "lilla" kise..

Bilden nedan tog jag igår kväll när han låg o gosade i soffan. Just nu ligger han här bredvid mig, på samma plats och tvättar sig :)



Nu ska jag ta ett glas vatten och även en paus från datorn :)

Puss&kram
Sarah Lundgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0