Spontantripp till Holland!

Ja just det! Spontant är ett milt ord för denna resan! :) Kristofer skrev till mig igår och frågade ifall jag ville hänga med honom på lastbilsresa. Vart vi skulle fick jag inte reda på förrän vi redan var i Danmark! Haha :) Från Danmark tog vi båten över till Tyskland sen vidare på Autobahn och mot Holland. Och här sitter jag nu i en "lägenhet" med massa enmans-hytter där vi ska spendera natten innan vi drar hem till Sverige igen. Fräscht och snyggt och det gillas! Är dock trött som en griiis just nu, men har druckit både redbull och kaffe för inte så längesen, så kroppen har ingen ro alls. Hujj! Softar nu med bloggläsning och Facebook.. Lägger mig nog snart för att läsa en bok. Soft fredagnatt här i Holland ;) Vi hörs imorgon kväll när jag kommit hem! Kostar ju en j'vla massa pengar att surfa utomlands, men här har vi Wi-Fi som tur är! Bilder kommer också upp imorgon eller på söndag! Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: milla

Amen! Nu har jag läst om den här spontantrippen hur många dagar som helst juh!

Nu får du göra någon annan resa eller något:P

2011-03-09 @ 21:32:48
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0