ute på vischan.

Tjuuu på er!

Har haft en så kallad bloggpaus de senaste dagarna, som ni säkert märkt.
Har haft saker att ta itu med och vänner att umgås med, vilket har resulterat i att jag inte haft varken tid eller lust att blogga. Men så kan det bli och jag sitter ju här nu och skriver ;)

Har haft en 'blandade känslor' vecka, med glädje, förvirring och tårar.
Främst glädje, tur va?! :) Tackar mina helt underbara vänner för det!

Har umgåtts med Sandra & Krippe de senaste dagarna. I torsdags kväll körde vi hem till min pappa för att hämta mina CV som han hade varit snäll och skrivit ut. Stannade kvar i närmre två timmar. Kollade på American Idol och fick även se på pappas papegoja Ozzy's konster .. haha, han är mer än bara rolig! :D Vilken underhållning! En sån skulle jag vilja ha när jag flyttar till eget, man är verkligen aldrig ensam! En riktig chompis, hehe.
Igår stack jag och Sandra in i Lund för att lämna CV på lite olika ställlen, när kvällen närmade sig gick vi upp till Milla's lägenhet och lånade hennes TV. Tiden flög förbi och helt plötsligt var det sovdags så vi gick hem till Sandra och slocknade ganska fort, iaf jag :)

Vad jag gör just nu?
Jag sitter i soffan hemma hos pappa och Cia, åkte hit vid 15-tiden. Har hunnit äta pizza, hallonmazarin och druckit kaffe sen dess. Och såklart skrattat och åter skrattat åt Ozzy's tokigheter :))

Har tänkt att svara på alla frågor ni ställt lite senare ikväll när pappa & Cia sticker iväg på bio.
Men nu; vara social! :)

Puss&kram
Sarah Lundgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0