12 juni 2011

Fy vad jag är dålig på att skriva här!
Men jag känner inte att jag har någon vidare lust att uppdatera hela tiden. Det är inte lika roligt längre. Varför vet jag inte. Å andra sidan så har jag väldigt lite tid över för att sätta mig ner och skriva här varje dag. Och att jag inte har min dator här, gör knappast saken lättare. Och jag anser att mobilinlägg är ganska tråkigt.

Ville bara förklara det för er.
Jag hoppas dock att jag snart får skrivlusten tillbaka, för när jag väl har det så är det ju superkul att blogga :)

Puss på er, som fortfarande är här inne och kollar! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är med och tävlar i en fototävling och skulle behöva lite röster så det skulle va snällt om du vill rösta på nummer fem i detta inlägget: http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html som tack för det blir du sen länkad. Om du röstar säg till så jag vet vilka jag ska länka. kram

2011-10-18 @ 20:35:04
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0