God morgon SOLIGA, underbara onsdag! :) Vi...

God morgon SOLIGA, underbara onsdag! :) Vilket väder vi har fått va!? Man blir på ett superbra humör och jag mår verkligen jättebra just nu. Det har kanske med vårkänslorna att göra, tror inte ni det? ;) Jag har spenderat de senaste två dagarna med finaste K och jag trivs så bra med honom att jag inte alls ville lämna honom igår kväll. Men det fick jag göra, då Sandra & Krippe kom och hämtade mig. Varför? Jo för att just nu sitter jag i Lund, vid Mårtenstorget närmre bestämt, och väntar på Sandra som är på nån jävla jobbcoaching. Varför jävla? För att jag inte fick sitta där inne! Åh! Vad ska jag göra? Och hur länge håller detta på? Tramserier att jag inte får sitta där! Jag har redan jobb! Möhöö! Äsch! Upp med humöret Sarah! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: milla

...och grattis på mig:D

2011-03-27 @ 21:17:23
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0