let me introduce you to my party people

Här är en låt som jag lyssnar på dagligen.
Är det inte på datorn här hemma, så är det på mobilen.
Den ger mig ny energi på något vis och får mig på ett toppenhumör! :)
Därför tänkte jag dela med mig av den här till er och hoppas att det har samma effekt på er, eller så kanske ni bara gillar den helt enkelt. Vissa av er har säkerligen hört låten förut,
men det här är en remix som är snäppet bättre än originalet ;)

Jennifer Lopez ft. Pitbull - On The Floor (CCW Radio Edit)



Lyssna och njuuut!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena, allt bra med dig? :) trots din frånvaro..



Kan du publicera youtube klipp på din blogg? :) Hur gör du i sådana fall (har försökt flera veckor nu)

2011-03-16 @ 18:11:40
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0