3 maj 2011

God dag! :)

Efter en dag med powerwalk, Malmö och stallet med Therese, sitter jag nu hemma och bara slappnar av. Huvudvärk deluxe! Värken kan bero på väderomväxlingen, jag brukar reagera på den nämligen. Ahja, lite vila borde hjälpa :)

Åhh, måste berätta en grej för er! Igår beställde vi en solresa!
Jag, Therese och hennes mamma, syster, morbror + hans barn ska åka ner till Mallorca, den 29 juli! Dagen efter min födelsedag. Gissa om jag längtar?
Inte ens tre månader kvar ju :D Woho!

Och från det ena till det tredje.. Imorgon börjar jag på nytt jobb!
Rutsborgskolan i Borgeby it is. Ser verkligen fram emot det. Wish me luck! ;)

Nu ska jag vila min skalle ett tag, sen blir det att käka nåt.

Puss&kram
Sarah Lundgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0