Just nu ligger jag i en nybäddad säng, i e...

Just nu ligger jag i en nybäddad säng, i ett nymöblerat rum och har precis börjat läsa en ny bok. Jag gillar allt det nya :) Boken heter Vingklippt ängel och jag är redan fäst vid den. Har velat läsa den i flera år men det har helt enkelt inte blivit av. Nu fick jag låna den av Cecilia, så här blir det läsa av! :) Jag vet att det är tråkigt att läsa dessa inlägg utan bild och texter utan 'mellanrum' (det tycker jag iallafall) men så fort min dator är på plats ska jag genast börja blogga därifrån! Via mobilen funkar det inte riktigt som jag vill, därav dessa långa texter! Nu är det dock sovdags för min del, Malmö imorgon middag :) pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0