Long time, no see.

Vi kör med en mjukstart.
*Vilken svordom använder du mest?
Fan
*Äger du en iPod?
Ja, en blå iPod nano
*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Idag; 7.00
Hur många resväskor äger du?
Ingen! *lånar farmors gröna*
*Använder du flip-flops?
Nej, obekvämt och fult!
*Var köper du dina matvaror ifrån?
Helst ICA, annars Coop
*Vilken var den senaste filmen du såg?
Salt, med Angelina Jolie
*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Har inga nära vänner med barn.. Så det var enkelt att svara på; vän.
*Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, för det var jag förut.
*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Haha.. CD-spelare? Äger ingen. Men just nu ligger jag på jobb och har vila med barnen. Tigers film lyssnar vi på.. Så det får bli mitt svar!
*När var senast någon stötte på dig?
Det var faktiskt ett tag sedan..
*Vad åt du till middag senast?
Soppa med smak av tomat & basilika.
*Vem var den senaste som ringde dig?
Min fina pojkvän.. :)
*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanor, utan tvekan!
*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Skulle inte förvåna mig.
*Vilket riktnummer befinner du dig i?
040
*Är du blyg inför det motsatta könet?
Njae, inte riktigt, va!
*Vilken film kan du alla replikerna till?
Hm.. Vet ej.. Kan många repliker i Disney-filmer, men långt ifrån alla.
*Pratar du några andra språk?
Engelska och tyska.. Lite danska och spanska också.
*Diskar du din egen disk?
Diskmaskin.
*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Har han bjudit ut mig, så ja. Men jag har inga problem med att betala för mig själv (och även för honom såklart)
*Vad har du med dig in på bion?
Läsk, blandat godis, ibland popcorn.
*Har du en blogg?
Öhm, ja.
*Gillar du att flyga?
Skräckblandad förtjusning.
*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
*När sov du senast på golvet?
Det är många år sedan. Minns faktiskt inte exakt.
*Gillar du din boende-situation?
Den kan definitivt bli bättre.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 7, annars är jag slö hela dagen.
*Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte ofta. Skönt!
*Vilken är din favoritfrukt?
Banan och päron är två stora favoriter just nu.
*Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22! Om en månad på dagen!
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Det beror på situationen. Petig när jag själv skriver? Svar ja.
*Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Arg blev jag kanske inte, men måttligt irriterad, på den idiotiska busschauffören som var så fruktansvärt otrevlig.
*Vad var det senaste du åt?
En slice paprika
*Gillar du senap?
Nej, fy fan.
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, ohja!
*Tycker du om att krama folk?
Folk? Är det vem som helst då? I så fall nej.. Men kramas gärna med de jag tycker om, såklart.. Speciellt med min mysiga pojkvän.
*Äger du en digitalkamera?
Nej, den jag hade en gång i tiden blev stulen.
*Vad är du allergisk mot?
Pollen.. :(
*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej!
*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag har iiiingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0